Převod bitcoinu a rychlý výběr svých vkladů

07.02.2020

(1) Převod a směna v Coinbase 

(2) Coinbase pro a coinbase 

(3) Pay Pal a dobrá známá Sazka 

Minulý týden jsem zapřemýšlel nad tím, jak nejrychleji převést bitcoin na fiat a fiat vybrat co nejdříve.

Protože používám směnárnu Coinbase, která spolupracuje s internetovou peněženkou Pay Pal, napadlo mě...že pokud k těmto službám přidám známou sázkovou kancelář, která má pobočky po celé České republice, získám alespoň si osobně myslím, nejrychlejší převod bitcoinu na fiat.

Protože svoje finance vlastním na burze v bitcoinu, tak jsem musel převést bitcoin na fiat. Coinbase nezná českou korunu, proto fiat posíláte na Pay Pal v eurech. Poplatky za převod nejsou tak veliké jako při nákupu. V podstatě fee nejsou.

Z Coinbase jsem si zaslal fiat na peněženku Pay Pal a musel jsem převést euro na českou korunu, protože Sazka automaticky nepřevádí cizí měny jako tuzemské banky. Proto se převod musí uskutečnit na Pay Pal a jak všichni víme, Pay pal má svůj směnný kurz, který není až tak výhodnej...Ale co už.

obrázek: sazkamobile
obrázek: sazkamobile

(4) Sazka a kamenná prodejna

(5) Výběr v kamenné prodejně

(6) Jak dlouho převod trval?

Při vkladu na svůj účet Sazky jsem použil deposit prostřednictví Pay Pal. Vklad či "deposit" je nastaven od pětsetikoruny a výš a je proveden okamžitě jako když posíláte prostředky z coinbase. Poplatky u těchto převodů nejsou.

Ve svém účtu Sazky jsem zvolil vybrat finanční prostředky. Tento převod se ověřuje SMS zprávou ve které je uvedeno číslo pro výběr finančních prostředků, které jsem později při výběru předložil v kamenné pobočce obsluze. Pro výběr je mít sebou doklad totožnosti plus ověřovací kód pro výběr hotovosti.

Převod jsem zvládl do 10 minut přes tři webové stránky a za dalších 10 minut držel hotovost ve své ruce. Některé menší pobočky Sazky nechtějí vyplácet hotovost, proto jistotou jsou vždy pobočky Sazky na pobočkách České pošty.

Nikoho nenabádám k tomu, aby tuto službu zneužíval, jen informuji o službě která je legální a je velmi rychlá. Hodlujte krypto. Střádejte krypto a nakupujte krypto. Bitcoin je budoucnost :-)

© 2019 Cryptohero - cesta za kryptoměnou. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky