Papírová peněženka

07.01.2020

Před vánocemi jsem se rozhodl že si vyzkouším převod litecoinu na papírovou peněženku a tak jsem si vygeneroval adresu a vytiskl jsem si vygenerovanou papírovou peněženku s privátním klíčem.

O co v podstatě šlo?

Smazal jsem si omylem z počítače systém windows a taky všechny aplikace a prográmky, které jsem měl na svém hdd. Tak jsem vše musel znovu instalovat a taky jsem musel znovu zprovoznit peněženky, které jsem měl na svém disku před tím, než jsem si smazal hdd.

Abych předešel do budoucna tomu, že by mi počítač vypověděl službu, rozhodl jsem se že použiji papírovou peněženku.

Privátní klíče a peněženky

V počítači jsem měl peněženku Jaxx na které jsem měl před smazáním hdd nějaké kryptoměny, nebylo jich mnoho, ale něco málo tam bylo.

Naistaloval jsem si znovu peněženku Jaxx zadal dvanáct slov, které slouží jako privátní klíč a peněženka se obnovila i s kryptoměnana. No byl jsem překvapen. 

Vklad a výběr u papírové peněžnky

Nejdříve jsem si vygeneroval papírovou peněženku a vytiskl, abych získal privátní klíč a adresu kde vložím svůj litecoin s myšlenkou, že to bude taková má pokladnička. Na adresu litecoinu u papírové peněženky jsem si zaslal litecoin a teď jsem přemýšlel jak si litecoin zašlu zpět, protože papírová peněženka má jen adresu pro vklad. Adresa pro vybrání u peněženky není. Ale je tam privátní klíč, který se zadává do softwarových peněženek a po zadání privátního klíče se kryptoměna objeví v peněžence.


Podle mě jde o to že papírová peněženka slouží jako nerozbitná pokladnička někde na síti, kterou vám nikdo nemůže jen tak vybrat. Protože mě osobně přijde že papírová peněženka je bezpečné místo k uložení kryptoměn. Ale to je jen můj názor.

Pro mě to znamená jediné. Posílat si kryptoměny do papírových peněženek a zapomenout na ně na delší dobu 

Kryptu zdar :)

© 2019 Cryptohero - cesta za kryptoměnou. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky