Můj první dobrej zisk s Bitcoinem

02.10.2019

Nákup bitcoinu za 13 euro

Nedávno se bitcoin sesypal na hranici 7,000 usd za Bitcoin, napadlo mě si ho koupit.

Protože nemám žádné zkušenosti s obchodováním na burze, řekl jsem si že vyzkouším známou platformu "pro.coinbase"

Protože mám účet u nich již dávno a mám vyzkoušené nákupy, nakupoval jsem za 350 kč (13 euro)..Protože coinbase pro Evropu nepodporuje obchodování v USD, musíte obchodovat pouze v eurech

Poplatky na Coinbase

Coinbase je směnárna kde si nakupujete bitcoin i ostatní kryptoměny ze své kreditní karty, nebo pomocí své banky. Pokud nemáte prostředky na svém bankovním účtu, nebo potřebujete banku...můžete vyzkoušet účet u banky Creditas a aplikaci "RICHEE" kde vám dají 300 kč za vytvoření bankovního účtu..pokud se tak rozhodnete zadejte promokód "10124515" bez kódu nelze bonus uplatnit.

Poplatek za nakoupení 0,00158942 bitcoinu byl 1,49 euro a nakupoval jsem bitcoin za 7,241 (tohle je kurz za celej Bitcoin)

Poplatek byl 11,5% ke 13 eurům takže jsem obchodoval s 11,51 eurama

Postup jak jsem obchodoval

Vysvětlení...

(1)  Supporty a resistence

(2) 24 hodinové dny

(3) trendové čáry

(4) Největší zisk

(5) červená čára (prodej)

Postup....

(1) Můj nákup

(2) Prodej 

(3) Další nákup

(4) Prodej

(5) zisk

(6) zisk

(7) profit

Budoucnost?

Další nákup bych viděl až na 7,200 - 7,000 euro a pak bych počkal co se stane...ale vidím tam příležitost jak udělat zase nějaké procenta z bitcoinu..každopádně si myslím že Bitcoin do konce roku spadne na hranici 5,500 USD za bitcoin a nečekal bych nějaké zázraky....

Nejsem trader a tohle není návod ani žádná predikce...píšu jen takový blog :-)

© 2019 Cryptohero - cesta za kryptoměnou. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky