Shrnutí za rokem 2019

05.01.2020

Tak mi skončil rok 2019 a začal 2020 a tak je se čas rozloučit se starým rokem a začít s něčím novým. 

Tyto stránky fungují dlouho, tak proč si jen tak nepsat. Za minulý rok jsem vyzkoušel hodně věcí co se týkají kryptoměn. Začínal jsem s faucety, přes různé další kraviny, které měly být zdarma a slibovaly že získám kryptoměnu zdarma. No nějakou kryptoměnu zdarma jsem získal, ale nebyly to žádné velké čísla, spíš to fungovalo na principu "osahej si kryptoměnu a vyzkoušej si převody". Tak jsem zkoušel. Něco funguje, něco nefunguje....Když budeš hledat, najdeš....

Casína: druhá taková testovací část byly casína a také poker, kde se dají hrát automaty. Vyzkoušel jsem jak vklady tak výběry. Největší výběr který se mi podařil byl jeden celý Litecoin. V ten den jsem měl prostě štěstí :)

Poker mě baví a tak jsem hrával také poker, ale co jsem zjistil u stolu pokaždé seděly tight poker reguláři a tak žraloci čekaly na rybičky. Já nejsem rybka a ledasco jsem uhrál...Ale software, je software :) 

Tak jsem to zvedl o level výš

a začal jsem se zajímat jak fungují bankovní převody a burzy. Od těžení jsem upustil, protože v dnešní době se těžení nevyplatí.

 Několikrát jsem to počítal, ale nevycházelo těžení podle mých představ. 

Burzy: Teoreticky jsem se začal zajímat jak se dá obchodovat s různými měnami a přišel jsem na to, že burzy jsou jediná cesta jak si nějaké kryptoměny vydělat a nastřádat si bitcoin.

Ať už obchodováním, nebo držením. O burzy jsem se začal zajímat v půlce roku 2019, tak se není čemu divit, že v tom trochu tápu..ale věřím že bude lépe. 

Plnou parou vpřed!

Minulý rok jsem si osahal platby, předminulý rok jsem zjišťoval jak fungují kryptoměny a vyzkoušel jsem si převody.

Začal jsem se zajímat jak uschovat bitcoin. Zajímal jsem se o HW peněženky a vyzkoušel papírové peněženky a jejich privátní klíče. Taky jsem zkoušel jak fungují softwérové peněženky a tak dále...

 V tomto roce 2020 by to měla být taková zkouška jestli jsem se za ty 2 roky něco naučil. 

Zajímejte se o krypto, střádejte informace, držte bitcoin a pokud padá nevěšte hlavu...

Mějte se fajn a kryptu zdar :)

© 2019 Cryptohero - cesta za kryptoměnou. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky